Kompensimi për vonesa

Udhëzuesi juaj për të kërkuar kompensim për vonesën e fluturimit

Kushdo që udhëton me një aeroplan mjaft shpesh duhet të ketë përjetuar një vonesë fluturimi të paktën një herë. Ndonjëherë ka një shpjegim të arsyeshëm për shembull kushtet e rënda të motit.

Megjithatë, më shpesh sesa jo, udhëtarët lihen në pritje pa u dhënë ndonjë arsye për ndërprerjen e fluturimit. Lajmi i mirë është se ju keni të drejta të caktuara në raste të tilla, të garantuara nga ligji evropian dhe ai i Mbretërisë së Bashkuar. Sigurisht, të drejtat tuaja do të mbrohen nga legjislacioni i Bashkimit Evropian vetëm nëse fluturoni nga ose drejt kontinentit të vjetër.

Si pasagjer ajror, ju keni të drejtë për kompensim financiar në rast të vonesës ose anulimit të fluturimit. Sipas Rregullores së BE-së 261/2004 dhe ligjit të Mbretërisë së Bashkuar, ju mund të merrni deri në 600 euro (520 £) nëse fluturimi juaj vonohet mbi 3 orë ose anulohet

Ne më pak se 14 ditë para nisjes. (Për fat, Parlamenti i Mbretërisë së Bashkuar miratoi rregulloren e përmendur në ligjin e tij të brendshëm pas Brexit).

Këtu është gjithçka që duhet të dini për të kërkuar kompensimin tuaj nëse fluturimi juaj arrin me vonesë.

Kur keni të drejtë për kompensim për vonesën e fluturimit?

Ka dy kushte të rëndësishme që duhet të plotësoni për të aplikuar për kompensim.

  • Për qëllime të rimbursimit, fluturimi juaj do të konsiderohet i vonuar nëse arrin në destinacionin e tij përfundimtar më shumë se 3 orë pas kohës së mbërritjes së planifikuar dhe të shpallur fillimisht.
  • Fluturimi juaj niset nga një vend i BE-së OSE Ju mbërrini në Evropë me një fluturim, i drejtuar nga një linjë ajrore e BE-së.

Kur keni të drejtë për kompensim për vonesën e fluturimit?

Fatkeqësisht, vonesat e fluturimeve janë shpesh për shkak të të ashtuquajturave rrethana të jashtëzakonshme, që do të thotë se ndërprerja nuk konsiderohet për faj të linjës ajrore dhe pasagjerët nuk kanë të drejtë për kompensim. Këto situata përfshijnë, por nuk kufizohen vetëm në:

  • Moti i keq;
  • Grevat e aeroportit ose sindikatave;
  • Goditje zogjsh;
  • Kufizimet e vendosura nga kontrollorët e trafikut ajror (p.sh. mbyllja e pistës);
  • Trazirat politike dhe civile;
  • Rreziqet/kërcënimet e sigurisë në aeroport.

Ju ndoshta keni vënë re se problemet teknike nuk janë në këtë listë. Çdo linjë ajrore është përgjegjëse për mbajtjen e avionit të saj të mirëmbajtur dhe funksional. Prandaj, me të drejtë mund të kërkoni kompensim nëse fluturimi juaj vonohet për shkak të një problemi mekanik.

Një detaj më i rëndësishëm për t’u theksuar është se jo të gjitha grevat konsiderohen më si ngjarje të forcës madhore. Sipas një vendimi të vitit 2018 të Gjykatës Evropiane të Drejtësisë, ‘goditjet e brendshme të maceve të egra’ nga stafi i linjës ajrore, të provokuara nga ristrukturimi i linjës ajrore, janë përgjegjësi e transportuesit për të menaxhuar. Nëse një fluturim vonohet për këtë arsye, linja ajrore do të kërkohet të paguajë kompensim.

Shuma e kompensimit

Shuma e parave që mund të merrni si kompensim varet nga distanca e fluturimit. Mund të konsultoni tabelën më poshtë dhe të kontrolloni se sa rimbursim mund të prisni nëse keni pasur një vonesë të gjatë, bazuar në itinerarin tuaj të fluturimit.

Më pak se 3 orë
3 – 4 orë
Më shumë se 4 orë
Nuk erdhi kurre
Distanca
 €-
 €250
 €250
 €250
Të gjitha fluturimet 1500 km ose më pak
 €-
 €400
 €400
 €400
Fluturime të brendshme të BE-së mbi 1500 km
 €-
 €400
 €400
 €400
Fluturime jo të brendshme të BE-së midis 1500 km dhe 3500 km
 €-
 €400
 €600
 €600
Fluturime jo të brendshme të BE-së mbi 3500 km

Mbani parasysh dy skenarët e mëposhtëm:

Nëse përjetoni një vonesë në një fluturim të brendshëm të BE-së, kompensimi juaj nuk mund të kalojë 400 €, edhe nëse distanca e fluturimit është mbi 3500 km.

Nëse distanca e fluturimit është mbi 3500 km, por vonesa është midis 3 dhe 4 orë, shuma e kompensimit mund të zvogëlohet përgjysmë (që do të thotë se do të merrni 300 € në vend të 600 €).

Fluturime tranziti

Nëse keni humbur një fluturim tranzit për shkak se i pari është vonuar, mund të merrni kompensim, të llogaritur në bazë të të gjithë udhëtimit. Megjithatë, ka një detaj të rëndësishëm; të dy fluturimet duhet të jenë nën të njëjtin numër rezervimi/rezervimi. Nëse keni rezervuar dhe paguar për dy fluturimet veç e veç, do të jetë e vështirë të negociosh kompensimin për të gjithë distancën dhe ka të ngjarë të marrësh rimbursim vetëm për fluturimin që është vonuar.

Çfarë duhet të bëni nëse fluturimi juaj vonohet?

  1. Para së gjithash, mbani kartën tuaj të imbarkimit dhe çdo dokument tjetër të lëshuar nga linja ajrore.
  2. Pyetni për arsyen e vonesës dhe mblidhni prova për këtë (si p.sh. fotografitë e bordit të nisjeve ose ndonjë komunikim nga stafi).
  3. Linja ajrore duhet të ofrojë vakte dhe pije freskuese në një raport të arsyeshëm me kohën e pritjes, por gjithashtu duhet të mbani faturat për çdo ushqim ose pije që blini gjatë pritjes.
  4. Është shumë e rëndësishme që të mos nënshkruani asnjë marrëveshje me linjën ajrore, përndryshe, të drejtat tuaja për kompensim mund të hiqen.
  5. Nëse fluturimi vonohet më shumë se 5 orë, ju mund të zgjidhni nëse do të prisni apo do të largoheni nga aeroporti. Nëse vonesa ju bën të qëndroni gjatë natës, linja ajrore duhet të sigurojë akomodimin dhe të mbulojë shpenzimet e transportit nga dhe kthimi në aeroport. Nëse po fluturoni nga qyteti juaj, mund të ktheheni në shtëpi, por gjithsesi duhet të rimbursoheni për transportin.
  6. Kur të mbërrini përfundimisht në destinacionin tuaj, vini re kohën e saktë të mbërritjes.

Për më tepër:

  • E drejta për rimbursim ose ridrejtim
  • Përveç kompensimit për humbjen tuaj të kohës, nëse vonesa juaj i kalon 5 orë, ju keni të drejtë për një rimbursim të plotë ose të pjesshëm të biletës suaj origjinale dhe një fluturim kthimi në pikën tuaj të nisjes, nëse është e nevojshme
  • Nëse linja ajrore ofron një fluturim alternativ dhe një përmirësim, nuk do të merrni asnjë tarifë shtesë. Nga ana tjetër, nëse zbriteni, mund të merrni një rimbursim prej 30-75% të tarifës origjinale të biletës.

Ju gjithashtu mund të kërkoni kompensim financiar sipas Rregullores së BE-së 261/2004 në rast se fluturimi juaj anulohet  ose ju refuzohet hipja ne bord. Misioni i FlyAssist është të mbrojë të drejtat e pasagjerëve ajror. Ne do t’ju ndihmojmë të trajtoni procedurat e gjata administrative dhe ligjore nëse përjetoni ndonjë ndërprerje të fluturimit dhe dëshironi të kërkoni një rimbursim. Kontrolloni përshtatshmërinë tuaj këtu duke futur thjesht detajet e fluturimit tuaj dhe na lini të trajtojmë pjesën tjetër.

© 2023 FlyHelp